طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل

ساخت وبلاگ

به زبان ساده‌ CMS نرم‌افزاری است برای طراحی وب‌سایتی حرفه‌ای.به این نکته توجه داشته باشید که عبارت CMS که مخفف  Content Management System است و تنها منحصر به وب نیست و به مدیریت هر نوع محتوایی برمی‌گردد، ولی بیشترین کاربرد را در وب دارد.نرم‌افزار مدیریت محتوا یا ( Content Management System) CMS برنامه‌ای است که بطور کامل از ایجاد، مدیریت و بروزرسانی یک وب‌سایت پشتیبانی می‌کند و تمام ابزارهای مورد نیاز را برای مدیریت یک سایت را دارا می‌باشد CMS چرخه زندگی یک صفحه وب را از ایجاد و بروزرسانی تا انقراض آن در بر می‌گیرد CMS همچنین دارای قابلیت مدیریت ساختار سایت، شیوه نمایش صفحات و ارتباط آنها با منوها می‌باشد.

همچنین باید دانست که CMS مجموعه‌ای از رویه‌ها برای مدیریت روند کار در یک محیط مشارکتی است. این رویه‌ها می‌توانند دستی یا رایانه‌ای باشند. این رویه‌ها طراحی می‌شوند که:
•    گزارش‌نویسی را بهبود بخشد
•    ورودی‌های مشابه تکراری را کاهش دهد
•    چه چیزی را می‌تواند ویرایش کند یا ببیند
•    افراد زیادی بتوانند مشارکت کنند و داده‌های مختلفی را به اشتراک بگذارند
•    ارتباط بین کاربران را بهبود بخشد
•    داده‌ها دارای کنترل دسترسی براساس نقش کاربران باشند. نقش کاربران تعیین می‌کند که چه کاربری
•    ذخیره‌سازی و بازیابی داده‌ها را آسان کند

در یک CMS، داده می‌تواند هر چیزی باشد، مانند شماره تلفن ، اسناد ، فیلم ، عکس ، داده‌های علمی و غیره CMSها بیشتر برای ذخیره، کنترل، بازبینی، توسعه معنایی و انتشار اسناد به‌کار می‌رود، سایتهای مجهز به سیستم مدیریت محتوا (CMS) وبسایتهایی از نوع پرتالها یا سایتهای پویا هستند که برای مصارف خاص توسط طراحان حرفه ای و یا شرکتهای طراحی حرفه ای ایجاد میشوند. تمام مزایا و معایب مربوط به سایتهای پویا در مورد سایتهای مجهز به سیستم مدیریت محتوا صدق می کند. البته در نظر داشته باشید که سایتهای پویا و پرتالها نیز مجهز به سیستم مدیریت محتوا هستند اما آنچه که در CMS ها متفاوت است طراحی آنها و سیستمهای مدیریت محتوای آنها برای مصارف خاص است.
برخی قابلیت هایی که برای یک CMS می تواند در نظر گرفته شود بصورت زیر مطرح شده است
در طراحی یک CMS خوب همه چیز پیش‌بینی شده و شما دیگر نیازی به تمرکز روی مسائلی که ممکن است بعدها پیش بیاید و مشکلات احتمالی ندارید و با خیال راحت می‌توانید تمام نیروی خود را صرف پیشبرد کیفیت محتوای سایت خود کنید CMS نرم‌افزار جدیدی بحساب می‌آید وشاید خیلی ها از قدرت زیاد آن در هر چه ساده‌تر و موثرتر کردن مدیریت یک سایت بی‌اطلاع هستند. این اطلاعات صرفا برای باز کردن نقش غیر قابل چشم پوشیSystem Content Management در جامعه وب ایران است.
•    آیا هیچ نرم‌افزار یا plug-in دیگری بازدیدکنندگان سایت شما نیاز دارند؟
•    امکان ورود و خروج اطلاعات از سیستم به برنامه دیگر چگونه است
•    آیا امکان ثبت سوابق وب‌سایت و logging وجود دارد
•    امکان تغییر واسط کاربری با طرح گرافیکی به راحتی وجود دارد؟
•    چه مهارتهایی برای operator الزامی است تا بتواند سایت را مدیریت کند؟
•    آیا امکان گسترش قابلیتهای نرم‌افزار وجود دارد؟
•    آیا شرکت پشتیبانی ۲۴ ساعته و موثر برای مشکلات احتمالی دارد؟
•    سیستمهای عاملی که CMS با آنها سازگار است
•    راهنما و document های ارائه شده چقدر نیاز شما را برای تماس با بخش پشتیبانی کاهش می‌دهد؟
•    چه سرویس ها و خدماتی ارائه می‌کند. مثلا برای تهیه backup مرتب از مطالب
•    CMS از چه مرورگرهایی پشتیبانی می‌کند؟
•    محدودیتهای سخت‌افزاری و شبکه
•    آیا قابلیت جستجوی مطالب برای بازدیدکننده وجود دارد؟
•    چه تضمینی برای امنیت مطالب شما روی سایت ارائه می‌شود؟
•    آیا نرم‌افزار کاملا تحت وب است و قابلیت کنترل غیر متمرکز را دارد
•    از چه web-server هایی پشتیبانی می‌کند؟

برخی قابلیت ها برای یک CMS


مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا یا cms

•    كنترل نامتمركز سايت
•    سازگاري و استحكام بيشتر
•    امنيت بالاتر وب‌سايت
•    كاهش ورود اطلاعات تكراري
•    انعطاف‌پذيري بيشتر
•    صرفه‌جويي در زمان براي ايجاد و بروزرساني صفحات وب
•    كاهش چشمگير هزينه‌هاي نگهداري
•    راهبري (navigation) پيشرفته

بر فرض مثال شما یک وب‌سایت کوچک دارید. تا زمانی که وب‌سایت شما محتوای چندانی ندارد با مشکل خیلی جدی روبرو نمی‌شوید. اما اگر بدون توجه به قوانین و استانداردها سایت شما روز به روز بزرگتر شود. و روزی که این سایت شناخته شد و محتوای آن مورد استفاده بازدیدکنندگان بسیاری قرار گرفت، تازه می فهمیدکه سایت شما چقدر از حد ایده‌آل دور است.بیشتر مطالب تان  چندان بروز نیستند. پیداکردن موضوعی خاص در سایت شما برای بازدیدکننده بسیار مشکل و در بعضی موارد غیرممکن است. بروزرسانی و افزودن مطالب جدید بسیار پیچیده خواهد بود. و طرح گرافیکی سایت دیگر کهنه شده است. بدتر از همه این است که شما کنترل صفحات را از دست می‌دهید و جواب این پرسش که مثلا ماه گذشته چه مطالبی اینجا بود؟عملا امکان‌پذیر نیست. در این نقطه شما واقعا دو راه بیشتر ندارید. یا با همین وضعیت کار را ادامه می‌دهید که هر روز حتی با صرف هزینه‌های زیاد باید با مشکلات عجیب و حساب نشده زیادی برخورد کنید و کار بجایی می‌رسد که دیگر از توان شما خارج می‌شود. راه دوم ارتقاء سایت و طراحی مجدد و اساسی ساختار از پایه است که آن نیز باعث از کار افتادن سایت برای مدت طولانی می‌شود تا این ارتقاء صورت بگیرد. پس چه بهتر که از قبل به فکرچنین روز باشیم. خوشبختانه این مشکلات از نوعی است که CMS ها اختصاصا برای حل آنها بوجود آمده‌اند.البته برای کسانی که در این مرحله هستند ۱۰۰% راه دوم پیشنهاد می‌شود چون حداقل بعد از گذشت چند ماه این بار کار از پایه درست است.در زیر برخی قابلیتهایی که برای یک CMS لازم است و حتما قبل از اتخاذ تصمیم نهایی برای استفاده از آن باید در نظر گرفته شود آمده است.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا یا cms

 

ویژگی ها ی اصلی یک سیستم مدیریت محتوا
ایجاد محتوا: قابلیتی است که مؤلفین آثار (نویسندگان محتوا) برای استفاده از CMS به آن نیازمندند. ملزومات این بخش عبارتند از:
استفاده آسان – راندمان بالا
یک CMS موفق است که سیستمی راه اندازی کند که مدیریت محتوا و سازماندهی در آن آسان باشد.
جداسازی محتوا و محیط نمایش آن
تألیف باید بر مبنای شیوه ها به گونه ای بوده که قالب نوشته ها در هنگام انتشار بر روی محتوا پیاده سازی گردد.ایجاد فرمت های مختلف نشر بدون جداسازی محتوا و محیط نمایش آن امکان پذیر نمی باشد.

ویژگی ها ی اصلی یک سیستم مدیریت محتوا

لینک سازی قدرتمند
مؤلفین لینک ها (پیوند های) متعددی را بین صفحات مختلف ایجاد می نمایند که این پیوند ها باید در برابر بازسازی و گسترش ساختار سیستم پایدار باشد.
تک منبع کردن (استفاده مجدد از محتوا)
یک صفحه و یا حتی یک پاراگراف ممکن است بارها در متون مختلف استفاده شده و یا به گروه های مختلف کاربری نمایش داده شود. این یکی از ملزومات نمایش محتوا در سکو های مختلف نظیر اینترانت و اینترنت از یک منبع واحد می باشد.
تألیف غیر فنی
مؤلفین نباید برای ایجاد محتوا به دانستن HTML یا اطلاعات فنی نیاز داشته باشند.

لینک سازی قدرتمند


تألیف چند کاربری (Multi-user)
CMS شامل چندین مؤلف می باشد. امکاناتی نظیر قفل رکورد ها (Record Locking) موجب پیشگیری از برخورد و تداخل تغییرات در محتوا بهنگام ویرایش محتوا می گردد.
ایجاد Metadata
قرار دادن Metadata )ایجاد کننده، موضوع، کلمات کلیدی و …) بهنگام مدیریت یک منبع اطلاعات بزرگ امری حیاتی است.
محیط تألیف یکپارچه
سیستم مدیریت محتوا باید محیط قدرتمند و یکپارچه ای را برای مؤلفین آثار فراهم آورد. بدین ترتیب مؤلفین می توانند از امکانات گسترده جهت ایجاد محتوا در CMS استفاده نمایند.

مدیریت محتوا: هسته اکثر سیستم های مدیریت محتوا یک انبار مرکزی اطلاعات است که توسط ابزار متعددی جهت ویرایش محتوا پشتیبانی می گردد. ملزومات این بخش عبارتند از:
گزارشگیری
یک CMS باید گستره وسیعی از گزارش ها را برای مدیران و کاربران ارائه نماید. در حالت ایده آل یک سیستم مدیریت محتوا باید کلیه وقایع را به محض وقوع گزارش دهد. یک CMS با گسترش سازمانی در صورت عدم اطلاع و دخالت کلیه سهامداران از ابتدای امر حتماً متوقف خواهد شد.

مدیریت محتوا


امنیت
سطوح امنیتی مناسب و متعدد و بازرسی های دنباله دار (فرآیندهای قابل پیگیری بعد از انتشار یا ایجاد تغییرات) جهت حفاظت از یکپارچگی محتوا مورد نیاز است.
کنترل نسخه (Version) و آرشیو محتو
کنترل اکید نسخه محتوا برای ایجاد اعتبار قانونی، تهیه نسخه های پشتیبانی و بازیافت اطلاعات الزامی است. رابطی ساده اما قدرمتند جهت ارائه چنین امکاناتی مورد نیاز می باشد.
قابلیت یکپارچه سازی با سیستم های دیگر
یک سیستم مدیریت محتوای سازمانی تنها زمانی می تواند موفق باشد که قابلیت یکپارچه سازی کامل و شفاف با دیگر سیستم های سازمانی را داشته باشد. یک سیستم مدیریت محتوا عموماً تنها یکی از سیستم هایی است که جهت نمایش اطلاعات بر روی اینترانت یا سایت اینترنتی استفاده می گردد. مکانیزم های حصول این شرایط بطور شفاف مستند سازی شده و بر پایه استاندارد های معتبر صنعت بنا نهاده شده باشد.

بهبود جریان محتوا بین کاربران (Workflow)
ایجاد محتوای نامتمرکز وابستگی شدید به یک مدل قدرتمند بهبود جریان انتقال محتوا از یک کاربر به کاربر دیگر دارد که به راحتی سفارشی سازی شده و در برابر تغییرات درون سازمانی انعطاف پذیر باشد. نیازهای مؤلفین خو را درک کنید، چراکه آنها هستند که عمده کارهای سخت را انجام می دهند.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

بهبود جریان محتوا بین کاربران (Workflow)

 

انتشار و نمایش: موتور نشر CMS، محتوای ذخیره شده در انبار مرکزی اطلاعات را بازیابی کرده و صفحات نهایی را جهت نمایش تولید می نماید. ملزومات این بخش عبارتند از:
داده های نمادین (Metadata)
کلیه صفحه ها باید جهت جستجو و فهرست سازی مؤثر دارای Metadata کافی باشند. درج Metadata نیز باید بر پایه استاندارد هایی نظیر Dublin Core صورت پذیرد.
کارکرد محدود (سمت کاربر)
ممکن است بخواهید تکنولوژی های سمت کاربر نظیر Java, JavaScript, Flash و غیره را که برای نمایش سایت مورد نیاز هستند را محدود کنید. توجه این امر در مورد یک سایت نسبت به یک ایرنترانت از اهمیت بالاتری برخوردار است.
پشتیبانی از فرمت های متعدد
CMS باید محتوا را به فرمت های متعدد نظیر HTML، نسخه چاپی، PDF و WAP (فرمت پشتیبانی شده توسط دستگاه هایی نظیر PDA و تلفن های همراه) منتشر کند و نیز قابلیت افزودن فرمت های جدید با پیشرفت تکنولوژی و توسعه سیستم را داشته باشد.
ناوبری مؤثر
CMS باید شرایط پایدار و فراگیر جهت ناوبری آسان سیستم برای کاربران فراهم آورد.

پشتیبانی از فرمت های متعدد

 

آمار استفاده
CMS باید آمار جامعی از مراجعات نظیر صفحات محبوب، مراجعات روزمره و استفاده از جستجو را جمع آوری نموده و نمایش دهد. این اطلاعات میزان موفقیت سایت را مشخص نموده و موضوعات و چگونگی استفاده از سایت را شناسایی می نماید.
توسعه پذیری
درج ریزکدها (Snippets) یا معادل آنها جهت ایجاد کارکرد های اضافی باید کار ساده ای باشد.CMS باید فرآیند بهبود پیوسته (Continual Improvement) را در طراحی رابط ها پشتیبانی کند.
HTML معتبر
کلیه صفحات باید با جدیدترین مشخصات و استاندارد های HTML سازگاری داشته باشند. این امر موجب می گردد تا بیشترین سازگاری نمایش در بین مرورگرهای وب حاصل گردد.

HTML معتبر


پشتیبانی مرورگرها
صفحات باید بطور صحیح در تمامی مرورگرهای وب نظیر Inteet Explorer, Firefox, Netscape, Opera و ... نمایش داده شوند. نیز باید مشخص شود که CMS با کدام نسخه های مرورگرها سازگاری کامل دارد.
شخصی سازی
بسته به سطح دسترسی کاربران و یا Metadata محتوا، اطلاعات متفاوتی نمایش داده می شود. البته این بخش بیشتر در مورد پورتال های بزرگ سازگار است.
قالب صفحات
آرایش کلی صفحات از طریق قالب ها تعیین می گردد. بطور ایده آل یک رابط غیر فنی برای طراحی و مدیریت قالب ها باید ایجاد شود.

قالب صفحات


سرعت
حجم صفحه باید طوری تنظیم شود که زمان بارگذاری آن برای کاربر قابل قبول باشد، به عبارتی زمان انتظار طوری باشد که کاربر خسته نشود.
Stylesheets یا صفحات قالب بندی
ظاهر نمایش توسط صفحات قالب بندی کنترل می گردد. استفاده از این نوع صفحات قابلیت توسعه و انعطاف پذیری ایجاد می نماید.
قابلیت دسترسی
CMS باید از استانداردهایی نظیر WAI مخفف W3C Web Accessibility Initiative پیروی کند.

قرارداد و داد و ستد: ملزومات مدیریت پروژه و داد و ستد نیز باید توسط CMS برآورده شوند. ملزومات این بخش عبارتند از:
محدودیت های فناوری اطلاعات (IT)
محدودیت های فناوری اطلاعات (IT)

 


هزینه ها
هزینه های مربوطه نظیر هزینه های ثابت CMS و نیز هزینه های متغیر به ازای هر کاربر (per-seat) باید ذکر شود. گزینه آخر بیشتر شامل سازمان های بزرگ می شود.
توافقنامه های نگهداری
فروشنده باید شرح برنامه های پشتیبانی شامل سطوح نگهداری و فرآیندهای ارتقاء سیستم را مشخص نماید. چنین حالتی زمانی صادق است که کاربر مبلغی بابت خرید CMS پرداخت کرده باشد و شامل پروژه های Open Source و نرم افزارهای آزاد نمی شود.

آموزش
فروشنده باید لیستی از کلیه آموزش های موجود و خدمات آموزشی خود در خصوص CMS را ارائه کند.
مقیاس پذیر
سطوح بارگذاری (حداکثر بارگذاری، حداکثر ترافیک سیستم و حداکثر تعداد کاربر در آن واحد) که توسط CMS قابل پشتیبانی بوده و نیز سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز جهت افزایش کارکرد سیستم باید ذکر شوند.
تواناییهای مورد نیاز
فهرستی از تواناییها و اطلاعاتی که درون سازمان شما نیاز است تا بتوان CMS مورد نظر را نگهداری و سفارشی سازی کرد نیز باید ذکر شوند.
ضمانت
فروشنده باید خدمات دوره ضمانت را پس از فروش CMS به مشتریان ارائه نماید.

منابع مورد نیاز
کلیه منابع از قبیل سخت افزار، نرم افزار و سیستم عامل مورد نیاز CMS باید ذکر شوند.

مستندات
CMS باید مستندات کامل در سطوح کاربران، مدیران و توسعه گران داشته باشد.

منابع مورد نیاز

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. در شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بودای نهان بازدید : 261 تاريخ : چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت: 14:33

گامهای اولیه طراحی صفحات وب چیست؟

 

طراحی صفحات وب مهارتی اســت که جنبه های فنی ، هنری و نظری فراوانی دارد. جنبه های فنی طراحی وب ســایت بر شیوه های پیاده سازی وب سایت و فن آوری های به کار گرفته شده در آن تمرکز دارد تا وب سایت با سرعت مناسب و کارایی قابل قبول پیاده سازی شود و از امنیت کافی هم برخوردار باشد. در جنبه های هنری هم ملزومات ایجاد یک سایت با جذابیت های بصری بالا و زیبایی ظاهری مورد بحث قرار میگیرد.در جنبه های نظری این مهارت، روش شناســی طراحی وب ســایت مورد بررسی قرار میگیرد که نتیجه آن رسیدن به بهترین روش برای برقراری ارتباط با مخاطب و انتقال پیام، پاســخگویی به نیازهای کاربران و جلب رضایت آنها است.
گامهای اولیه طراحی صفحات وب
برای ایجاد یک وب سایت باید مراحلی را طی نمود تا ضمن تعیین اهداف موردنظر از ایجاد صفحات وب، مســیر رســیدن به این اهداف تا حدی روشن شود.  پس برای طراحی یک وب سایت می توان مواردی از قبیل  : اشکال زدایی و توسعه، پیاده ســازی، آماده سازی و انتشار، تهیه محتوا، تهیه طرح اولیه و نیازسنجی  استفاده کرد و در پایین کاملا شرح داده شده است.
اشکال زدایی و توسعه

پس از درج محتوا در وب سایت و قرار دادن آن بر روی سرور وب لازم اســت میزان تطابق وضعیت ســایت با نیازســنجی اولیه مورد ارزیابی قرار گیرد. ضمن رفع اشکالات موجود در آن که اغلب از خطاهای پیاده سازی ناشی میشود، این تطبیق که با ارزیابی تعداد مخاطبان و نیز بازخوردهای دریافت شــده قابل انجام است به مدیران و طراحان وب سایت کمک میکند برای ایجاد تغییرات در ساختار یا محتوای وب سایت و نیز برنامه ریزی برای طرح های توسعه ای اقدامات لازم را صورت دهند.

پیاده ســازی

تهیه طرح و بازنگری در اجزاء مختلف آن تا رســیدن به نســخه نهایی، طراح وب سایت را وارد مرحلۀ پیاده ســازی یعنی ایجاد وب سایت میکند. در این مرحله پیاده ســازی به پرسشهای زیر پاسخ های مناسبی داده شود: کدامیــک از این ابزارها و فن آوری ها، کارایــی و امنیت موردنظر را با صرف کمترین هزینه به دنبال دارند و در عین حال قابلیت توسعه وب سایت را افزایش میدهند؟ بر اســاس برآورد صورت گرفته در مورد حجم اطلاعات و تعداد کاربران، چه امکانات ســخت افزاری برای راه اندازی وب سایت مورد نیاز است؟ با توجه به طرح وب سایت، پیاده سازی آن با استفاده از چه ابزارها و فن آوری هایی ممکن است؟
آماده سازی و انتشار
پس از پیاده ســازی و درج محتوای صفحات وب سایت می بایست با انتخاب نام دامنه و تهیه فضای میزبان نســبت به آماده ســازی و انتشار وب سایت بر روی سرور وب اقدام نمود.   

تهیه محتوا
هنگامی که وب سایت به مرحله پیاده سازی نزدیک شد باید محتوای درنظر گرفته شده برای وب سایت را در قالب های موردنیاز تهیه و آماده سازی کنید. این محتوا میتواند شامل موارد زیر باشد: متن: شامل صفحات وب حاوی نوشته یا اسناد متنی قابل دانلود مالتی مدیــا: مجموعه ای از تصاویر یــا فایل های صوتی ـ تصویری مرتبط بــا مطالب، عکس هایی ازمحصولات، تبلیغات و... فایلهای اجرایی: شامل فایل برنامه های قابل دانلود، افزونه های موردنیاز مرورگر و ...

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی


تهیه طرح اولیه
بخشهای اصلی و فرعی وب ســایت را مشــخص کنید. بخشهای اصلی، اهداف وب ســایت را محقق میکننــد و بخش های فرعی به منظور جلب نظر مخاطبان، خدمــات جذابی را ارایه میدهند.برای نمونه در وب سایت یک شرکت رایانه ای، اطلاع رسانی مورد توانایی ها، خدمات و پروژه های شرکت بخش اصلی محســوب میشود اما میتوان برای جلب نظر مشــتریان، یک بخش فرعی را برای دانلود نرم افزارهای پرکاربرد درنظر گرفت. ســاختار سایت را طراحی نمایید. این ســاختار باید ارتباط میان صفحات مختلف و روشهای موجود در پیمایش وب سایت را به گونه ای مشخص نماید که دسترسی به بخشهای گوناگون با سرعت و بدون ایجاد ســردرگمی برای کاربران انجام شــود. در مورد روش جستجوی اطلاعات درون وب سایت، تصمیم گیری کنید. اجزاء تشــکیل دهنده وب ســایت را مشــخص نمایید. این اجزاء در مورد وب سایتهای ساده،همان صفحات حاوی اطلاعات هســتند اما در وب ســایت های پیچیده تر شامل سرویس های قابل ارایه می باشــند. برای نمونه باید مشخص کنید که آیا وب سایت شما امکان ثبت نام کاربران و ارایه خدمات پست الکترونیک به آنها را فراهم میکند یا خیر. پس از کسب شناخت کافی از اهداف ایجاد وب سایت باید طرحی را آماده کنید که موارد زیر را شامل شود. مکتوب نمودن این موارد به شما کمک میکند بر اساس شناخت به دست آمده از اهداف وب سایت، برای طراحی وب سایت یک گام عملی دیگر بردارید. در انتهای این مرحله مهم، باید تصویری کلـــی از نقشه وب سایت در ذهن شما شکـل بگیرد تا به تدریج آن را مکتوب و تکمیل نموده و به این ترتیب وارد مرحله تهیه محتوا شوید.

نیازسنجی
در نیاز سنجی باید هدف از ایجاد وب سایت مشخص کنید که چیست. برای رسیدن به این شناخت، اغلب اوقات لازم است با سفارش دهنده وب سایت یا افراد مطلعی که توسط وی معرفی میشود مصاحبه صورت گیرد تا پاسخ روشنی برای پرسشهای زیر به دست آید:
آیا وب سایت در زمره پایگاه های اینترنتی کوچک با کاربران محدود قرار میگیرد یا به دلیل ماهیت آن، مورد استفاده تعداد زیادی از مخاطبان واقع میشــود ؟ آیا بیشتر بر جنبه اطلاع رسانی تأکید دارد یا جنبه های دیگری مانند فروش کالا و خدمات، سرگرمی، به اشتراک گذاری نظرات کاربران و ... موردنظر است. مخاطبان وب سایت چه افرادی هستند و چه ویژگیهایی دارند؟ آیا مراجعه کنندگان به وب سایت،مخاطبان عمومی هســتند یا قشر خاصی مانند دانشجویان، دانش آموزان، کارمندان یک اداره، کودکان و ... کاربران اصلی وب سایت را تشکیل میدهند. برآورد اولیه از تعداد مخاطبان ســایت و حجم اطلاعات چه میزان است؟ وب سایت جزو کدام دسته از پایگاههای اینترنتی قرار میگیرد؟ برای مثال  وب سایت یک شــرکت تجاری احتمالا در بدو تأسیس بازدیدکننده چندانی نخواهد داشــت اما وب سایتی که برای اطلاع رسانی در مورد نمرات دانش آموزان یک دبیرستان ایجاد میشود قطعا با انبوهی از مراجعه کنندگان مواجه میشود.

 

هشت مرحله مهم در طراحی سایت

طراحی و در واقع ساخت و ایجاد یک وب سایت مراحل بسیاری را شامل می شود که هر یک از این مراحل به صورت موازی از اهمیت ویژه ای برخوردارند. به بیان ساده تر مراحل ایجاد و طراحی یک وب سایت به صورت حلقه های زنجیر به یکدیگر متصلند و ضعف و یا نبود یک حلقه می تواند بر روی کیفیت یک وب سایت تاثیر بسیاری داشته باشد . کلیه مراحل ساخت یک وب سایت باید به صورت برنامه ریزی شده ، هدفمند و گام به گام پیش رود تا در نهایت به نتیجه ای مطلوب برسد. شاید خواندن مطالب زیر با توجه به ترتیب آنها بتواند در تعیین برنامه و هدف شما در ساخت یک وب سایت تاثیر گذار باشد.

مرحله اول : اهداف و استراتژی وب سایت

ابتدایی ترین گام در طراحی یک وب سایت بررسی و تعیین اهداف ، سیاست و استراتژی وب سایت شما در نحوه معرفی و ارائه خدمات ، نوع و نیاز مخاطبان ، امتیازات رقابتی ،نحوه ارتباط با مخاطبان و … می باشد. بررسی و مطالعه دقیق در این مرحله می تواند در بازدهی و بهره وری وب سایت و تبلیغات شما بسیار تعیین کننده و سودمند باشد . برای تعیین اهداف و استراتژی وب سایت تان موارد زیر را مدنظر قرار دهید :

  • هشت مرحله مهم در طراحی وب سایت
  • هدف شما از داشتن وب سایت
  • نوع مخاطبان
  • نوع خدمات
  • تحلیل خواسته های مخاطبان
  • فضای رقابتی و ویژگیهای رقابتی

مرحله دوم : محتوا

بدون شک محتوا و مطالب درون وب سایت شما مهمترین قسمت وب سایت شما را تشکیل میدهند.با توجه به اهداف ، نوع مخاطبان و … اطلاعات موجود در وب سایت شما باید به روشنی گویای نوع فعالیت و خدمات شما باشد.ارائه اطلاعات علمی ، ساده ، گویا و همراه با استفاده از نگارش مناسب در ارتباط با نوع فعالیت و محصولات و یا خدمات شما می تواند تمامی نیازهای مخاطبان رابر طرف نماید و انها را در استفاده از خدمات و یا محصولات شما ترقیب و متقاعد کند.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

برای خرید محصولات تخصصی نیاز دارید که از یک مرجع کاملا متخصص مشاوره بگیرید. هموطنان ایرانی می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند. / انواع دوربین مداربسته و نماترموود و تجهیزات شبکه را نیز دیگر محصولات شرکت قائم است.

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مرحله سوم : طبقه بندی اطلاعات ، چینش محتویات ، نوع نگارش و دسترسی وب سایت,

پس از مرحله انتخاب و تعیین اهداف ، استراتژی و سیاست وب سایت و محتوای وب سایت نحوه در دسترس قرار دادن و ارائه اطلاعات در اولویت سوم قرار دارد.تصور کنید که شما ارائه دهنده خدمات خاصی هستید و یا شاید مخاطبان شما آشنایی کامل با خدمات و یا محصولات شما ندارند؟ در این حالت وظیفه شما ارائه توضیحات لازم و کافی و همچنین برطرف کردن ابهامات و سوالات احتمالی و متداول است. دو حالت برای ایجاد ابهام و عدم پاسخ به مخاطب وجود دارد.

  • • وجود نداشتن و یا مبهم بودن اطلاعات.
  • • در دسترس نبودن و عدم هدایت صحیح مخاطب برای کسب اطلاعات.

این نکته بسیار مهم است که بدانید اگر مخاطب ابهام و یا سوال بدون جوابی در مورد خدمات و یا محصولات شما داشته باشد ، بدنبال منابع دیگری برای پاسخ دادن به سوالات خود و رفع ابهام می گردد و این یعنی از دست دادن مخاطب.

مرحله چهارم : گرافیک وب سایت

یکی از مهمترین و کلیدی ترین نکات در یک وب سایت گرافیک وب سایت است.با توجه به فضای رقابتی و شلوغ دنیای وب جلب توجه مخاطب در مرحله ابتدائی قرار دارد. تصور کنید که قصد دیدن یک وب سایت را دارید که از نظر زمان بار گذاری و یا بالا آمدن بسیار کند و از نظر نمای ظاهری نکته ای برای جلب توجه شما ندارد هر چند که شاید مطالب بسیار مفید و یا خدمات بسیار خوبی ارائه دهد.در اکثر موارد شما این وب سایت را خواهید بست و به سراغ وب سایت دیگری خواهید رفت. با توجه به مطالعات و تجربیات ما در زمینه طراحی و توسعه وب ، بر این اعتقادیم که رعایت اصل ” خلاقیت همراه با سادگی ” می تواند فضایی بسیار زیبا و کارآمد در وب سایت شما ایجاد کند.در این راه انتخاب رنگها و طرح های مناسب با فضای کاری شما بسیار تعیین کننده است. ذکر این نکته بسیار مهم است که گرافیک وب شاخه ای جدا از گرافیک چاپ است و طراحی در وب اصول و استانداردهای مختص به خود دارد.

مرحله پنجم : رعایت استانداردها در طراحی

استانداردها کمک می کنند تا مطمئن شویم که تمام افراد به اطلاعاتی که ما تامین میکنیم دسترسی دارند و همواره توسعه وب را سریعتر و لذت بخشترمی کند. استانداردها کمک می کنند که وب سایت شما در تمامی مرورگرها به صورت یکسان نمایش داده شوند ، توسعه آنها راحتتر انجام گیرد ، توسط موتورهای جستجو دقیقتر و سریعتر رتبه بندی و تحلیل شوند و ….

مرحله ششم : مدیریت وب سایت

امروزه وب سایتهای داینامیک و پویا سهم عمده ای از دنیای وب را تشکیل میدهند. این وب سایتها با استفاده از زبانهای برنامه نویسی و بانکهای اطلاعاتی به وجود می آیند و حرکت می کنند. با توجه به گستردگی زبانهای برنامه نویسی تحت وب ، عناصر : علم روز ، تجربه و خلاقیت در استفاده از زبانها و بانکهای اطلاعات نقش تعیین کننده ای در بازدهی و بهره وری وب سایت شما دارد .در وب سایتهای داینامیک بخشی با عنوان مدیریت وب سایت ، برای مدیریت ( بروزرسانی ، ویرایش و … ) اجزاء و مطالب وب سایت در اختیار شما قرار میگیرد. سادگی در نحوه استفاده ، امکانات و امنیت از نکات مهم در مدیریت وب سایت هستند. این بخش توسط مخاطبان عادی وب سایت شما غیر قابل رویت می باشد و در عین حال قسمت اصلی تشکیل دهنده وب سایت های داینامیک است.

وب سایت داینامیک و استاتیک چیست ؟

می توان وب سایت ها را با توجه به نحوه در دسترس قرار دادن اطلاعات ، مدیریت و یا ویرایش اطلاعات به دو گروه استاتیک و داینامیک تقسیم بندی نمود. در تصور عامیانه ” داینامیک ” به وب سایتهایی گفته می شود که دارای تصاویر و یا اجزاء متحرک هستند و وب سایت های “استاتیک” دارای فضایی غیر متحرک !؟ بر خلاف تصور عامیانه ، تفاوت وب سایتهای داینامیک و استاتیک در توانایی و یا عدم توانایی در مدیریت ، ویرایش و بروز رسانی محتویات وب سایت خلاصه میشود. به این معنی که در وب سایتهای استاتیک مطالب و محتویات غیر قابل ویرایش و تغییر هستند و در وب سایتهای داینامیک قابلیت مدیریت مطالب ، محتویات و اجزاء ، به صورت انلاین وجود دارد.

مرحله هفتم : بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو SEO

برای کسب رتبه بهتر و کسب مخاطبان بیشتر به صورت هدفمند ( کسب مخاطبانی که واقعا به دنبال خدمات ما هستند ) از موتورهای جستجو ، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو امری لازم و ضروریست ، بهینه سازی وب سایت یک شاخه جدا از طراحی وب سایت نیست و طراحان وب باید راههای بهینه سازی وب سایتها را برای موتورهای جستجو به خوبی بدانند و در طول طراحی و کد نویسی یک وب سایت رعایت کنند. بوسیله بهینه سازی سایت موتورهای جستجو ،راحتتر ، سریعتر و دقیقتر وب سایت ما را بررسی می کنند .برای بهینه سازی که امروزه شاخه ای از فعالیتهای تحت وب است و به صورت آکادمیک در دانشگاه های معتبر دنیا آموزش داده می شود روشهای متفاوتی وجود دارد.گاهی عدم آگاهی و یا استفاده نا مناسب از این تکنیکها باعث نتایج معکوس می شود.به این معنا که موتورهای جستجو وب سایت شما را تحریم می کنند. بنابراین انتخاب روش صحیح و استاندارد بسیار مهم است

این نکته بسیار مهم است که بخش عمده ای از بازدید کنندگان شما به دلیل مطالب مفید ، طراحی مناسب ، و خدمات خوب شما ، به وب سایت شما می آیند و تمامی موارد در مورد یک وب سایت به صورت زنجیره ای به یکدیگر پیوسته اند و شاید ضعف یکی از حلقه های این زنجیر باعث عدم بهره وری وب سایت شما باشد. اینکه تکنیکهای بهینه سازی به چه روش و ترتیبی اعمال شود ، در جایگیری و رتبه بندی شما در موتورهای جستجو بسیار تایین کننده است. پروسه منطقی و استاندارد زیر می تواند بسیار مفید باشد :

  • • استاندارد سازی کدهای HTML ، CSS و .. در وب سایت شما
  • • ایجاد ساختار مناسب در وب سایت برای سهولت دسترسی موتورهای جستجو به وب سایت شما
  • • بررسی رقبای شما
  • • بررسی کلمات کلیدی مرتبط با محتوای وب سایت شما
  • • بهینه سازی متون وب سایت شما
  • • ایجاد لینکهای مناسب و مرتبط با وب سایت شما برای افزایش PageRank و رتبه در موتورهای جستجو
  • • تبلیغات هدفمند

مرحله هشتم : تبلیغات

حال تصور کنید که وب سایتی بسیار زیبا همراه با مطالب بسیار مفید و کاربر پسندی دارید . کاربران چگونه می توانند وب سایت شما را پیدا کنند و به آن دسترسی پیدا کنند؟ یکی از مهمترین مسائل در کسب موفقیت و بازدهی یک وب سایت تبلیغات مناسب و هدفمند آن وب سایت است.این نکته را دوباره بیان می کنیم که تبلیغات باید به صورت هدفمند صورت گیرد و استفاده از تکنیکهای غیر استاندارد برای تبلیغات می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

سخن پایانی

بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.

 

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بودای نهان بازدید : 263 تاريخ : چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت: 14:19

 

در طراحی سایت های داینامیک از تکنولوژی هایی مانند دات نت، Perl، JSP، ASP Cold Fusion، و PHP استفاده می شود، و پیاده سازی آن به گونه ای است که در واقعیت صفحه ای وجود ندارد و تنها با درخواست کاربر ایجاد می گردد. وب سایت هایی هستند که به کمک برنامه نویسی وب و سیستم مدیریت محتوا تولید شده و محتوای این وب سایت ها توسط صاحبان آنها قابل بروز رسانی و تغییر است. از تکنولوژی های Ajax و Silverlight نیز بهره می برند. برتری وب سایت داینامیک نسبت به وب سایت استاتیک این است که داده ها و صفحات آن قابل اضافه شدن قابل تغییر است. سایت های داینامیک ،سایت هایی هستند که دارای مدیریت محتوا (CMS (Content Management System هستند. گرافیک سایت و امکان مدیریت نوشته ها را به کاربر می دهد. طراحی سایت داینامیک امروزه بسیار محبوب شده و به مدیران سایت ها قدرت فراوانی برای ویرایش و بروز رسانی اطلاعات می دهد.
خواص سایت های داینامیک
•    جستجو در محتوا سایت سریع و كارا است
•    کارایی بالا
•    امکان تغییر در اطلاعات و گرافیک توسط دارنده سایت مدیریت كابران و تعیین سطوح دسترسی در كل سایت به صورت جامع توسط سیستم
•    تمامی صفحات جدید برپایه پیش فرض هایی كه از قبل تعریف شده اند ایجاد میگردند
•    برای توسعه اطلاعاتی در CMS نیاز به تغییرات بنیادی نیست در نتیجه هزینه ای ندارد
•    تمامی لینك ها به طور خودكار به روز رسانی می شوند
•    فضای نسبتا زیاد

طراحی سایت های داینامیک


این نوع سایت ها برای سازمان ها و افرادو یا شرکت هایی هستند که نیاز به روز رسانی سایت به صورت روزانه، هفتگی و یا به تغییر اطلاعات و به ماهیانه دارند. در واقع سیستم مدیریت محتوا این امکان را به افراد می دهد تا بدون داشتن اطلاعات فنی و تخصصی در زمینه طراحی وب بتوانند به راحتی کنترل اطلاعات، محتوا، چیدمان و... سایت خود را شخصا انجام دهند.زیرا مدیریت محتوای سایت بسیار آسان است و نیاز به شخصی که آشنا با طراحی و برنامه نویسی سایت است ندارد و هر شخصی می تواند به راحتی از آن استفاده نماید.

منظور از سایت استاتیک چیست؟

سایت های استاتیک

سایت های استاتیک ( سایت ایستا ) که در زبان انگلیسی static نامیده می شوند که از جمله اولین نسل وب سایت ها در دنیای اینترنت بودند. سایت های استاتیک به وب سایت هایی گفته می شود که نیازی به تغییرات مداوم اطلاعات آنها احساس نمی شود و صرفا محتوای ثابت و بدون تغییری دارند و یا در آینده رشد اطلاعاتی خواصی نخواهند داشت. این نوع از طراحی وبسایت، پنل مدیریتی ندارد پس صاحبان این نوع از سایت ها برای هر نوع تغییری در سایت خود باید با طراح سایت تماس گرفته و از او بخواهد با دریافت هزینه ای تغییراتی در سایت ایجاد نماید.

مزایای طراحی سایت های استاتیک

  • بدلیل طراحی با زبان های سمت کلاینت ( کلاینت ساید ) همچون HTML، JQuery، CSS و… امنیت بالاتری نسبت به سایت های داینامیک دارند
  • هزینه پایین پیاده سازی و طراحی اولیه سایت
  • طراحی سایت و تحویل آن در زمان بسیار کم توسط طراح

معایب طراحی سایت استاتیک

  • هزینه تغییرات و مشکلات ارتباطی با طراح سایت بالا است
  • برای تغییرات، بروز رسانی و… در این سایت ها باید با زبان های برنامه نویسی وب آشنایی داشت
  • محدودیت بودجه در تعداد صفحات این سایت ها تاثیر گذار است
  • قابلیت سئو ( بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر ) کمتری نسب به سایت های داینامیک دارند

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

منظور از سایت داینامیک چیست؟

سایت های داینامیک

سایت های داینامیک ( Dynamic Website ) که به سایت های پویا نیز معروف هستند، قالبا پنل مدیریتی دارند تا صاحبان این نوع سایت ها بتوانند توسط آن تغییرات در محتوا و قسمت های مختلف سایت بدون دانش برنامه نویسی داشته باشند. طراحی سایت داینامیک بیشتر برای سایت هایی کاربرد داره که نیاز به تغییرات مداوم اطلاعات و محتوا داشته باشه و صاحب سایت فکر توسعه و گسترش اون رو در آینده داشته باشه.

هزینه پیاده سازی و طراحی سایت های داینامیک نسبت به سایت های استاتیک کم تر است اما توجه به این نکته که در آینده هزینه های تغییرات، طراحی مجدد و … دارند، صرفه اقتصادی با طراحی سایت داینامیک است.

فواید و مزایای سایت های داینامیک

سایت های داینامیک مزایا و ویژگی های خاصی دارند که دلیل اصلی گرایش طراحی سایت به سوی استفاده از این نوع خاص شده است. در زیر لیست مزایای طراحی سایت به سبک داینامیک را مشاهده می کنید:

  • بدون هزینه به روز رسانی
  • هزینه اصلاح، افزودن، حذف و تغییرات در سایت ندارند
  • دارای پنل مدیریتی سایت برای تغییرات اطلاعات سایت هستند
  • محدودیتی در تعداد صفحات ندارند
  • قابلیت بروز رسانی توسط کاربران مبتدی را دارند
  • قابلیت سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر با بروز رسانی های مستمر

معایب طراحی سایت داینامیک

  • زمان زیاد در طراحی سایت های داینامیک نیاز است
  • نیازمند نگهداری مستمر
  • امنیت کم تر نسبت به سایت های استاتیک ( البته با تمهیداتی این مشکل حل خواهد شد )

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. در شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 استراتژی های سئو برای بهینه سازی سایتهای داینامیک
قرار دادن حداقل یک لینک استاتیک
اگر  در سایت داینامیک  یک لینک از نوع استاتیک  در دسترس و جای گذاری شود. در این صورت سایت های داینامیک خیلی راحت برای کاربران در دسترس تر هستند و موتورهای جستجو سریعتر می توانند آن را ایندکس نمایند، زیرا موتورهای جستجو لینکهای استاتیک را سریعتر از لینکها داینامیک ایندکس می نمایند.

قرار دادن تگهای کلمات کلیدی به صورت داینامیک
اگر تگهای کلمات کلیدی برای هر صفحه داینامیک قرار داده شود ، امکان مدیریت تگهای کلمات کلیدی را به مدیر سایت خواهد داد ودر صورت استفاده صحیح از آن، به بهینه سازی سایتهای داینامیک کمک می کند.


بازنویسی URL
روش بازنویسی URL علاوه بر اینکه دسترسی پذیری سایت را افزایش می دهد باعث افزایش امنیت و کاربر پسندی سایت می گردد. مهمترین و پر کاربرد ترین روش، بازنویسی آدرس وب می باشد که توسط ماژول خاصی در سرور انجام میشود. بازنویسی در سرورهای آپاچی توسط MOD انجام میشود در حالیکه در سرور مایکروسافت از ISAPI استفاده می شود.به فرض مثال URL قبل از بازنویسی مانند ?country=England&type=house و URL بعد از بازنویسی مانند /countries/England/type/house می باشد. همان طور که دیدید URL  دوم برای موتورهای جستجو راحتر است و سریع تر توسط آنها ایندکس می شود.

بازنویسی URL


نقشه سایت
یکی از محبوبترین و قدیمی ترین روشها برای ایندکس صفحات، نقشه سایت می باشد، شما می توانید با پیاده سازی نقشه سایت اچ تی ام ال و نصب نقشه سایت XML، سرعت ایندکس سایتهای داینامیک را بهبود ببخشید.

نقشه سایت


مزایای وب سایت داینامیک
•    مدیریت مطالب
•    تهیه گزارش از سیستم (تعدا بازدید از صفحات)، نظرات کاربران، تبلیغات سایت، امکان عضو گیری و مدیریت کاربران
•    در هر جای دنیا محتوای سایت خود را ویرایش نمایید.
•    سایتی پرمحتوی و پویا داشته باشید
•    تعداد نامحدود صفحه، منو ، زیر منو و... در سایت خود داشته باشید.
•    مطالب و صفحات سایت خود را براحتی ویرایش کنید.
•    طراحی گرافیکی سایت
•    نمایش آمار بازدید
•    مدیریت نظر سنجی
•    مدیریت محصولات
•    مدیریت گالری
•    مدیریت اخبار سایت
•    کلیه برنامه های مرتبط با بانک اطلاعاتی
•    استفاده از انیمیشن های فلش مانند اسلاید و یا تبلیغات
•    در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

مزایای وب سایت داینامیک


 
معایب طراحی سایتهای داینامیک
برخی از طراحان وب، صفحات داینامیک را طوری پیاده سازی می کنند که موتورهای جستجو امکان دسترسی به آنها را ندارند زیرا توانایی فراهم کردن متغیرهای لازم برای ساخته شدن آن صفحات را در اختیار ندارند. تا به اینجادر رابطه با مزایا و معایب طراحی سایتهای داینامیک در موتورهای جستجو بحث شد، در ادامه به ارائه روشهایی برای رفع این مشکلات و روشهای مختلفی که برای کمک به ایندکس شدن صفحات داینامیک وجود دارد پرداخته می شود .تنها مشکل طراحی سایتهای داینامیک اینست که به اندازه سایتهای استاتیک، گوگل فرندلی نیستند و برخی از موتورهای جستجو قادر به ایندکس نمودن آن نمی باشد و یا فقط برخی از صفحات آن را ایندکس می کنند. زیرا برای ایجاد صفحات داینامیک، می بایست یکسری متغیر انتخاب یا تکمیل شود سپس دکمه ثبت کلیک شود؛ و از آنجا که صفحه ای حقیقی وجود ندارد؛ در نتیجه ممکن است رباتهای موتورهای جستجو قادر به خواندن این گونه از صفحات نباشند.

معایب طراحی سایتهای داینامیک

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بودای نهان بازدید : 264 تاريخ : چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت: 14:13